Društvo deluje neprofitno. Ker sledimo poslanstvu vzpostavitvi mreže e-mobilnosti, sodelujemo s ponudniki kolesarskih polnilnih in polnilno servisnih postaj, da lahko neodvisno svetujemo pri odločitvi izbire tipa primerne polnilne postaje.
Izkušnje kažejo, da se občine velikokrat odločajo samo o postavitvi polnilne postaje, ne glede na ponudnika.
Z našimi izkušnjami preverimo in svetujemo, kateri tip postaj je primeren za vašo občino, tako za e-kolesarje kot turistično ponudbo.
Uporaba polnilnih, servisnih in polnilno servisnih postaj je priporočena na javnih mestih: ob kolesarskih poteh, bike parkih, kampih, pred hoteli, v mestnih središčih in ostalih turističnih destinacijah, predvsem tam kjer se zadržuje ali potuje večje število kolesarjev.
Servisne postaje (SP) – so opremljene z orodjem za osnovno popravilo kolesa, nosilcem za dvig kolesa in ponavadi z ročno tlačilko z manometrom
Polnilne postaje (PP)– ponujajo možnost polnjenja električnega kolesa vtičnice, nekateri modeli tudi opcijo sočasnega polnjenja mobilnega telefona brezžično ali preko vhoda USB.
Servisno polnilne postaje (SPP)– kombinacija polnilnice z orodjem za osnovno popravilo kolesa
V nadaljevanju so zbrani ponudniki polnilnih postaj e-koles v Sloveniji (seznam redno ažuriramo).
Več rešitev, ponudnikov in primerjava med njimi je na voljo v spodnji tabeli (ponudniki po abecednem vrstnem redu)

Tip izdelka v ponudbi: SP- servisna postaja, PP- polnilne postaje, SPP-servisno polnilne postaje
Spletni naslovi ponudnikov
Atriva | Bicikleto | Bike Energy | Hoa Projekt | Maitim | Mantis | kaluu | e-kolesar.si |
KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK |
Zgoraj zbrani ponudniki polnilnih postaj so v ceni od cca. 2.000€ pa do 7.500€ (cena se spreminja glede na znane pogoj, to so samo informativne cene). Na ceno vpliva izvedba postaje, materiali, specifične zahteve naročnika itd.
Ob našem brezplačnem svetovanju, predstavimo posamezno postajo, razlike, strokovno pomoč ipd., končno odločitev in naročilo ja v domeni kupca in ponudnika. Na vašo željo organiziramo postavitev postaje z lokalnimi izvajalci.
Društvo se NE financira od prodaje polnilnih postaj, ker ne nastopa v pravnem prometu. Društvo s svojim delom sledi cilju e-mobilnosti za katero pa je predpogoj zadostno število polnilnih postaj za premik e-kolesarjev od točke A to točke B.